3e en 4e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu 3e en 4e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu

3e en 4e week

Door: Ruben Aaftink

Blijf op de hoogte en volg Ruben

02 Juni 2016 | Malta, Sliema

We hebben van de afgelopen 2 weken weer veel nieuwe dingen geleerd.
Jorn en ik gaan ook beide het duikcentrum helpen op verschillende manieren. Jorn gaat meer duiken en mensen helpen als ze aan het duiken zijn. Ik daar integendeel sta op de werkvloer en sta open om allerlei soorten papierwerk met mensen te doen om zeker te weten of ze mogen duiken en het invullen van papieren die nodig zijn om een bepaald niveau van duiken te halen. Ik vind dit persoonlijk fijner en heb hier ook voor gekozen, omdat ik drie keer heb gedoken en het wel goed vind zo aangezien ik niet veel met de zee heb. Ik heb dus mer geleerd over hoe belangrijk papierwerk eigenlijk is voor een duikbedrijf. Verder ontwikkel ik mijn Engels ook steeds meer, omdat ik veel met mensen moet praten om het papierwerk in orde te krijgen. Ik heb het hier heel goed naar mijn zin en de collega's zijn echt geweldig.

  • 06 Juni 2016 - 10:33

    Renske:

    Leuk te lezen dat je het zo naar je zin hebt Ruben!

    Doe de groetjes aan Jorn!

  • 10 Juni 2016 - 17:42

    Kimberley:

    Heel leuk om te lezen Ruben. Veel plezier nog!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Buitenlandstage Malta leerjaar 2 Helicon MBO Tilburg

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2016

Week 9 en 10

06 Juli 2016

Week 7 en 8

19 Juni 2016

5e en 6e week

02 Juni 2016

3e en 4e week

22 Mei 2016

Eerste 2 weken Malta
Ruben

Voor school (Buitenlandstage)

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 216
Totaal aantal bezoekers 4589

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 16 Juli 2016

Malta

Landen bezocht: