Week 7 en 8 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu Week 7 en 8 - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu

Week 7 en 8

Blijf op de hoogte en volg Ruben

06 Juli 2016 | Malta, Sliema

We zitten nu al weer 8 weken in Malta en ik ben begonnen met aftellen. Nog steeds zijn mijn werkzaamheden hetzelfde alleen heb ik wat ingewikkelder papierwerk gekregen en ik moet voortaan toetsen/opdrachten van duikers in opleiding nakijken en eventueel opdrachten aanvullen. Dit soort werkzaamheden zijn volgens mijn stagebegeleider heel nuttig, omdat het veel tijd kost voor haar om dat zelf te doen terwijl ze nog meer dingen te doen heeft zoals mensen in het systeem te zetten/ boekingen verwerken en mailtjes beantwoorden. Ik neem van haar een hele last af met alle soorten papierwerk die ik doe met de mensen. Ze heeft het er ook de hele tijd over dat ik langer moet blijven en dat ze me (ons) heel erg gaat missen aangezien wij het duikcentrum goed helpen. Maar ik heb ook aangegeven dat ik gewoon na de 10 weken genoeg heb gehad en ik mijn vakantie wil houden. Gelukkig geeft ze mij daar groot gelijk in. Iedereen bij het duikcentrum is ook nog steeds heel tevreden over ons en de sfeer in de groep word steeds beter. We gaan Ook soms na het werk met een paar man poolen en een pilsje pakken. Ik ga het hier wel echt missen, maar kijk er ook wel weer naar uit om iedereen thuis weer te zien. Op naar de laatste 2 weken!!!

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Buitenlandstage Malta leerjaar 2 Helicon MBO Tilburg

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2016

Week 9 en 10

06 Juli 2016

Week 7 en 8

19 Juni 2016

5e en 6e week

02 Juni 2016

3e en 4e week

22 Mei 2016

Eerste 2 weken Malta
Ruben

Voor school (Buitenlandstage)

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 174
Totaal aantal bezoekers 4586

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 16 Juli 2016

Malta

Landen bezocht: