5e en 6e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu 5e en 6e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu

5e en 6e week

Blijf op de hoogte en volg Ruben

19 Juni 2016 | Malta, Sliema

Ik zit nu al weer 6 weken in Malta en ik kan al weer gaan aftellen naar het einde..... De tijd vliegt als je het leuk hebt zo te zien. Het stagebedrijf is zeer tevreden met ons, omdat we te horen hebben gekregen dat we de beste stagiairs zijn die ze ooit hebben gehad. De werkzaamheden zijn niet veel verandert ten opzichte van vorige week maar wel word het steeds warmer en drukker bij het duikcentrum. Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin en ga graag stagelopen. Iedere dag is uniek en je leert steeds nieuwe mensen kennen. Ik ben vandaag (19/06/2016) ook 19 jaar oud geworden en mijn ouders komen 8 dagen naar Malta. Ik heb ook getrakteerd op stroopwafels en dat vonden ze wel grappig en leuk. Ik hoop dat de laatste 4 weken nog zo door blijven gaan en dat ik de stage met een zeer positieve gedachten af kan sluiten. Op naar week 7 en 8!!!!

  • 21 Juni 2016 - 16:58

    Bart:

    Alsnog gefeliciteerd Ruben! Beste stagiairs ooit; dat is niet flauw. Goed bezig!
    Veel plezier met je ouders en tijdens de laatste weken van je stage!

    Groet,

    Bart

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Verslag uit: Malta, Sliema

Malta

Buitenlandstage Malta leerjaar 2 Helicon MBO Tilburg

Recente Reisverslagen:

13 Juli 2016

Week 9 en 10

06 Juli 2016

Week 7 en 8

19 Juni 2016

5e en 6e week

02 Juni 2016

3e en 4e week

22 Mei 2016

Eerste 2 weken Malta
Ruben

Voor school (Buitenlandstage)

Actief sinds 08 Mei 2016
Verslag gelezen: 197
Totaal aantal bezoekers 4592

Voorgaande reizen:

06 Mei 2016 - 16 Juli 2016

Malta

Landen bezocht: