5e en 6e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu 5e en 6e week - Reisverslag uit Sliema, Malta van Ruben Aaftink - WaarBenJij.nu

5e en 6e week

Blijf op de hoogte en volg Ruben

19 Juni 2016 | Malta, Sliema

Ik zit nu al weer 6 weken in Malta en ik kan al weer gaan aftellen naar het einde..... De tijd vliegt als je het leuk hebt zo te zien. Het stagebedrijf is zeer tevreden met ons, omdat we te horen hebben gekregen dat we de beste stagiairs zijn die ze ooit hebben gehad. De werkzaamheden zijn niet veel verandert ten opzichte van vorige week maar wel word het steeds warmer en drukker bij het duikcentrum. Ik heb het nog steeds heel erg naar mijn zin en ga graag stagelopen. Iedere dag is uniek en je leert steeds nieuwe mensen kennen. Ik ben vandaag (19/06/2016) ook 19 jaar oud geworden en mijn ouders komen 8 dagen naar Malta. Ik heb ook getrakteerd op stroopwafels en dat vonden ze wel grappig en leuk. Ik hoop dat de laatste 4 weken nog zo door blijven gaan en dat ik de stage met een zeer positieve gedachten af kan sluiten. Op naar week 7 en 8!!!!

• 21 Juni 2016 - 16:58

Bart:

Alsnog gefeliciteerd Ruben! Beste stagiairs ooit; dat is niet flauw. Goed bezig!
    Veel plezier met je ouders en tijdens de laatste weken van je stage!

Groet,

Bart